Menü Bezárás

Tartalomjegyzék

  1. Felek megjelölése   2

1.1. Szolgáltató                                                                                                         2

1.2. Vevő                                                                                                                   3

1.3. Felek                                                                                                                   3

  1. Hírlevél küldése 3

2.1. A szerződés lényege                                                                                         3

2.2. A szerződéskötés nyelve, a szerződés időtartama                                           3

2.3. A szerződés formája, az őrzési határidő                                                           4

2.4. A szerződés felmondása a Felhasználó által                                                    4

2.5. A szerződés felmondása a Szolgáltató által                                                     4

2.6. A panaszkezelés módja a felhasználói szerződés esetén                                4

2.6.1. Panaszkezelés a Szolgáltatónál                                                               4

2.6.2. Fogyasztóvédelemhez fordulás                                                                5

2.6.3. Békéltető Testülethez fordulás                                                                 5

  1. A szolgáltatási szerződés (továbbiakban: szerződés) létrejötte 6

3.1. A szerződéskötés nyelve, a szerződés lényege                                               6

3.2 .A szerződés létrejöttének regisztrációhoz kötöttsége                                       6

3.3. A szerződés létrejötte                                                                                        6

3.4. A szerződés formája, őrzési idő                                                                        6

3.5. A megrendelés                                                                                                   6

3.6. Az adatbeviteli hibák javítása                                                                            7

3.7. A megrendelés visszaigazolása                                                                        7

3.8. A szerződés időtartama                                                                                     7

3.9. A szolgáltatásnyújtás területi korlátai                                                                8

  1. A szolgáltatási szerződés teljesítése 8

4.1. Fizetési feltételek, számlázás                                                                            8

4.2. A felhasználói fiók                                                                                              8

4.3. A panaszkezelés módja a szolgáltatási szerződés esetén                               8

4.3.1. Panaszkezelés a Szolgáltatónál                                                               8

4.3.2. Fogyasztóvédelemhez fordulás                                                                9

4.3.3. Békéltető Testülethez fordulás                                                                 9

  1. Elállás 10

  2. Jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság 11

6.1. Jótállás                                                                                                             11

6.2. Kellékszavatosság                                                                                           11

6.3. Termékszavatosság                                                                                         12

  1. Egyéb rendelkezések 13

Fogalommagyarázat                                                                                                   15

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta                                                                       16

A békéltető testületek elérhetőségei                                                                        18

Alkalmazott jogszabályok felsorolása                                                                      21

Regisztráció törlése iránti kérelemminta                                                                 22

              

Általános szerződési feltételek

hatályos: 2022. decenber 12. napjától visszavonásig

 

A jelen Általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) neved (egyéni vállalkozó), mint Szolgáltató és az általa nyújtott szolgáltatásokat távollévők között kötött szerződés útján igénybe vevő természetes vagy jogi személy, illetőleg jogi személyiség nélküli szervezet jogait és kötelezettségeit tartalmazza. A jelen ÁSZF minden, olyan jogügyletre vonatkozik, amely pénzszolgáltatás ellenében történő szolgáltatásnyújtásnak minősül a

https://www.kiadouzletiingatlan.hu/

domain név (domain nevek) alatt működő tanfolyamok közül, továbbá a regisztrációval létrejövő felhasználói fiók használatára.

A Szolgáltatónál a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvényben rögzített magatartási kódex nem áll rendelkezésre, ilyen magatartási kódex alá nem veti magát.

A jelen ÁSZF-ben rögzített egyes fogalmakat a jelen dokumentum elválaszthatatlan, 1. sz. mellékletét képező Fogalommagyarázat tartalmazza.

1. Felek megjelölése

1.1. Szolgáltató

            Név: Vanilant Kft        

            Székhely és levelezési cím: 3200 Gyöngyös Petőfi S u. 68           

            Telefonszám: 0630/938-46-98                     

            E-mail cím:  vanilant.kftmail.com     

            Adószám:  11175205-2-10                                       

A Szolgáltató Ügyfélszolgálati tevékenységét a fenti elérhetőségeket biztosítja.

1.2. Vevő

            Az a természetes személy, jogi személy, illetve jogi személyiség nélküli szervezet, aki a praeambulumban megjelölt domainek alatt nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatást igénybe veszi.

1.3. Felek

            Szolgáltató és Vevő együttesen.

2. Hírlevél küldése

2.1. A szerződés lényege

            A hírlevélre történő regisztráció során a Szolgáltató és a Felhasználó között szerződés jön létre, amely alapján

            Felhasználó a szerződés értelmében díjfizetésre nem köteles, a Szolgáltató részére meghatározott rendszerességgel az alábbi témakörökben hírlevelet küld:

–        saját termékek és szolgáltatások népszerűsítése,

–        a Szolgáltató által az https://www.kiadouzletiingatlan.hu domain alatt üzemeltetett blogon megjelenő cikkekről szóló értesítés,

–        értékesítési célú üzenetek, kampányok,

–        kapcsolódó termékek vagy szolgáltatások népszerűsítése, ajánlása,

–        munkalehetőségek bemutatása, ismertetése.

A szerződéskötés során a Felhasználó az alábbi adatokat köteles megadni:

            – név,

            – e-mail cím.

A Szolgáltató ezen túlmenően a szerződés teljesítése során az Adatkezelési Tájékoztatóban Hírlevélküldés cím alatt megadott adatokat kezeli.

2.2. A szerződéskötés nyelve, a szerződés időtartama

            A felhasználói szerződés megkötésének nyelve: magyar. A szerződés határozatlan időtartamú, kezdő időpontja a regisztráció Szolgáltató által történt visszaigazolása.

2.3. A szerződés formája, az őrzési határidő

            A Felek között létrejött felhasználói szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt elektronikus felületen iktatja, a felhasználói szerződés megszűnéséig őrzi. A hírlevél szolgáltatásról történő leiratkozással a szerződés is törlésre kerül.

2.4. A szerződés felmondása a Felhasználó által

            A felhasználói szerződést a Felhasználó bármikor indokolás nélkül felmondhatja akként, hogy hírlevél-regisztrációjának törlését kezdeményezi. A regisztráció törlésére a Szolgáltatóhoz e-mail útján, postai úton, vagy személyesen eljuttatott, törlést kezdeményező kérés alapján kerül sor. A Szolgáltató megvizsgálja, hogy a regisztráció törlését kezdeményező személy jogosult-e a szerződés megszüntetésére. Azon e-mail címről érkező lemondó levél, amely a feliratkozásban szerepelt, automatikusan jogszerűvé teszi a kérést.

2.5. A szerződés felmondása a Szolgáltató által

            A felhasználói szerződést a Szolgáltató azonnali határidővel, indokolás nélkül felmondhatja.

2.6. A panaszkezelés módja a felhasználói szerződés esetén

2.6.1. Panaszkezelés a Szolgáltatónál

2.6.1.1. A Szolgáltató a Felhasználónak a szerződés teljesítésével, illetve a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait

  1. a) telefonon a Szolgáltató 0630/938-46-98, nem emelt díjas telefonszámán,

  2. b) levélben vagy személyesen a Szolgáltató 3200 Gyöngyös Petőfi S. 68. szám alatti székhelyén,

  3. c) elektronikus levél útján a Szolgáltató vanilant.kftmail.com e-mail címén fogadja.

 A bejelentett panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval (sorszámmal) látja el, amelyet köteles a Felhasználóval közölni.

2.6.1.2.Telefonon történő panaszbejelentés esetén a Szolgáltató a Felhasználóval folytatott beszélgetést jegyzőkönyvben rögzíti, szolgáltató hangrögzítést nem alkalmaz. A panaszfelvételi jegyzőkönyvet Szolgáltató mindaddig tárolja, amíg a panasz kivizsgálása mindkét fél részére megnyugtató módon le nem zárult, legfeljebb azonban 90 napig. A panaszfelvételi jegyzőkönyv egy példányát a Felhasználó ismert e-mail címére, ennek hiányában számlázási címére meg kell küldeni a felvételét számított 15 (tizenöt) napon belül.

2.6.1.3. A szóbeli (telefonon vagy az üzletben történő személyes megjelenés során jelzett) panaszt a Szolgáltató – ha a panasz jellege ezt lehetővé teszi – azonnal kivizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha az azonnali kivizsgálás nem lehetséges, vagy Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, úgy Szolgáltató a panaszról készült jegyzőkönyvet másolati példányban 15 (tizenöt) napon belül Felhasználó regisztrációja során megadott e-mail címére megküldi.

2.6.1.4. Írásban (e-mail vagy postai úton) bejelentett panaszt a Szolgáltató 15 (tizenöt) napon belül köteles megvizsgálni és további 15 (tizenöt) napon belül köteles érdemben megválaszolni a Felhasználó részére. A válasz megküldése a Felhasználó regisztráció során megadott e-mail címére történő elektronikus levéllel, vagy amennyiben írásos kérelmében ezt a Felhasználó kifejezetten kérte, úgy a Felhasználó által megjelölt postacímre megküldött postai levéllel történik.

2.6.1.5. A panaszról felvett jegyzőkönyvet, írásbeli panasz esetén a bejelentett panaszt és a válasz másolati példányát Szolgáltató 5 évig köteles őrizni.

2.6.2. Fogyasztóvédelemhez fordulás

            Amennyiben Felhasználó a jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. Az elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóság 2017. január 1-jétől a Felhasználó lakóhelye szerint illetékes járási hivatal. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A Felhasználó lakóhelye szerint illetékes járási hivatal a http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista weboldalon kereshető meg.

2.6.3. Békéltető Testülethez fordulás

            A szerződés megkötésével és a szerződés teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében a Felhasználó a lakhelye szerint illetékes, a kereskedelmi és iparkamara mellett működő Békéltető Testülethez fordulhat, amennyiben a Szolgáltatóval történő egyeztetése nem vezetett eredményre.

            A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény („Fogyasztóvédelmi tv.”) rendelkezései alapján a békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában – a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében meghatározott Fogyasztón kívül – fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A békéltető testületek elérhetőségeit a jelen ÁSZF 3. számú melléklete tartalmazza.

            A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltetető testület elérhetőségei: (cseréld ki a saját megyéd hivatalának adataira, lentebb listában megtalálod)

Heves Megyei Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola u. 15..

Telefon: 06 36 429 612

Fax: 06-52-500-720

E-mail cím.:

            A Fogyasztóvédelmi tv. szerint a békéltető testületek eljárása tekintetében Fogyasztónak minősülő Felhasználó a Békéltető Testület felé benyújtandó panaszát online is előterjesztheti a http://ec.europa.eu/odr honlapon található online vitarendezési platformon keresztül.  Az online vitarendezési kapcsolattartó pont feladatait ebben az esetben a Budapesti Békéltető Testület látja el, amelynek telefonszáma: +36 1 488 2131, fax-száma: +36 1 488 2186, honlapja: http//bekeltet.hu, székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. emelet 310., levelezési címe: 1253 Budapest, Pf.: 10., és e-mail címe. bekelteto.testulet@bkik.hu.

3. A szolgáltatási szerződés (továbbiakban: szerződés) létrejötte

3.1. A szerződéskötés nyelve, a szerződés lényege

            A szerződéskötés nyelve: magyar. A szerződés alapján a Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására, a Vevő a szolgáltatás ellenértékének megfizetésére köteles.

            A Webáruház kizárólag Magyarország területére irányuló tevékenységet folytat, határokon átnyúló szolgáltatási tevékenysége nincs.

3.2 .A szerződés létrejöttének regisztrációhoz kötöttsége

            A szerződés megkötése során regisztráció történik, amely nem automatikus. A regisztrációra a tanfolyam díjának beérkezését követően kerül sor.

3.3. A szerződés létrejötte

            A szerződés akkor jön létre, amikor a Vevő a Webáruházban történő, vagy a webáruházhoz kapcsolódó megrendeléséről megkapja a díjbekérő visszaigazolást. A webáruház felületén történő megrendelés esetén a visszaigazolás a díjbekérő e-mail, amely Vevő e-mail címére érkezik meg, és amely Szolgáltató szerződés létrejöttét rögzítő nyilatkozatát tartalmazza.

3.4. A szerződés formája, őrzési idő

            A Felek között a termék megrendelésével létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi.

3.5. A megrendelés

3.5.1.   A kiadouzletiingatlan.hu Webáruházban igénybe vehető szolgáltatásokat (tanfolyamokat) a főoldalról a kívánt tanfolyam rövid ismertetője alatti „Megnézem” gomb a tanfolyam egyedi oldalára vezet. A tanfolyam oldalán található „Megrendelem” feliratú gomb egy jelentkezési űrlapra vezet, amelyet kitöltés után a Megrendelés elküldése gombra történő kattintással véglegesíthet a Vevő. A megrendelő űrlapról az Adatkezelési tájékoztató és az Általános Szerződési Feltételek elérhető. A megrendelésnek nem feltétele a hírlevélre történő feliratkozás, de az Adatkezelési tájékoztató és a jelen Általános Szerződési Feltételek elfogadása igen.

Ha a tanfolyamra történő előfizetés előtt a Vevőnek a termékkel kapcsolatban további kérdése merülne fel, úgy a tanfolyam oldalának láblécében, valamint a jelen ÁSZF 1.1. pontjában is szereplő ügyfélszolgálati elérhetőségeken (telefonszám, e-mail cím) azokat felteheti, az ügyfélszolgálat elérhetősége telefonon, e-mail útján munkanapokon 9:00 óra és 16:00 óra közötti időszakban biztosított.

A Webáruházban Kosár funkció nincs, így kérem, a megrendelés során az adatai megadásakor fokozott figyelemmel járjon el!

3.5.2.   A Webáruházban előfizethető szolgáltatások ára megváltoztatásának jogát a Szolgáltató fenntartja. Az árváltoztatás a Webáruházban történő megjelenéssel válik hatályossá. A már megrendelt szolgáltatást Szolgáltató a rendeléskor érvényes áron köteles Vevő részére értékesíteni (ajánlati kötöttség).

3.5.3.   Az űrlap elküldésével Vevő a szolgáltatás tekintetében vételi ajánlatot tesz, azt megrendeli, így a Megrendelés elküldése ezen gombra történő kattintás a Vevő részéről fizetési kötelezettséget keletkeztet a szolgáltatás díja tekintetében.

3.5.4.   A Vevő a megrendelés elküldésével ajánlatot tesz a Szolgáltatónak a szolgáltatás igénybe vételére, és ezen ajánlat keretein belül kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt szolgáltatást igénybe veszi, illetve annak díját és a fizetés kapcsán felmerülő esetleges költséget megfizeti. Amennyiben Vevő e kötelezettségét részben vagy egészben megszegi, Szolgáltató a szerződésen ennek tényét záradékban rögzíti, és a későbbiekben a Vevő további megrendeléseit jogosult megtagadni.

3.6. Az adatbeviteli hibák javítása

            Az adatbeviteli hibák javítására a Vevőnek az egyedi szolgáltatás rendelése során megrendelés elküldése” gombra történő kattintás előtt van lehetősége. Amennyiben Vevő az adatbeviteli hibát a rendelést visszaigazoló elektronikus levélben észleli, úgy annak javítását a jelen ÁSZF 1.1. pontjában rögzített ügyfélszolgálati elérhetőségeken tudja kezdeményezni. Az adatbeviteli hibák ügyfélszolgálaton keresztül történő javítását Vevő a megrendeléstől számított 8 (nyolc) órán belül kezdeményezheti, de – amennyiben ezen időtartam lejárta az ügyfélszolgálat 1.1. pontban jelzett elérhetőségi idején kívül esik – legkésőbb a következő munkanap délelőtt 9:00 órájáig. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a hibás adatok megadása következtében felmerült károkért.

3.7. A megrendelés visszaigazolása

            A megrendelés visszaigazolása 24 órán belül, a díjbekérőt is közlő automata visszaigazoló e-mail útján történik. A visszaigazoló e-mail tartalmazza

–        a megrendelt szolgáltatás megnevezését,

–        a megrendelt szolgáltatás díját (fizetendő összeget),

–        a rendelés dátumát,

–        a fizetés módját,

–        a kapcsolattartó adatokat (e-mail cím és telefonszám),

–        a számlázási nevet és címet,

–        az esetlegesen a fizetési mód kapcsán felmerülő többletköltséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló e-mail tájékoztatást ad arról, hogy a Vevő megrendelése a Szolgáltatóhoz beérkezett, egyúttal a szerződés létrejöttét is igazolja. A szerződés arra figyelemmel jön létre, hogy a Szolgáltató a webáruházában kizárólag olyan szolgáltatások nyújtását kínálja fel, amelyek az adott pillanatban ténylegesen elérhetők.

            Az automata visszaigazoló levél tartalmazza továbbá az elállásra vonatkozó szabályokat a jelen ÁSZF részeként.  

            A Vevő mentesül a megrendelésével keletkezett ajánlati kötöttség alól, ha legkésőbb 24 órán belül nem kapja meg a Szolgáltatótól az automata visszaigazolást a fenti adatokkal. 

3.8. A szerződés időtartama

            A Felek között a szerződés határozatlan időre jön létre.

3.9. A szolgáltatásnyújtás területi korlátai

            Szolgáltató kizárólag Magyarország területén nyújtja a szolgáltatást, külföldi számlázási vagy szállítási cím megadásával történő megrendelés teljesítését Szolgáltató nem vállalja.

4. A szolgáltatási szerződés teljesítése

4.1. Fizetési feltételek, számlázás

4.1.1.   A Vevő a díjbekérőben rögzített számlaszámra az ott írt határidőn belül köteles megfizetni a szolgáltatás díját. Amennyiben a szolgáltatás díja a Szolgáltatóhoz nem érkezik meg, úgy azt Szolgáltató úgy tekinti, hogy Vevő az elállási jogával élt.

4.1.2.   Szolgáltató a Vevő részére a szerződés létrejöttekor díjbekérőt állít ki a megrendelt szolgáltatás díja tekintetében. A díjbekérőt Vevő részére elektronikus úton küldi meg Szolgáltató. Vevő a jelen ászf elfogadásával hozzájárul ahhoz, hogy részére a díjbekérő és a számla elektronikus úton, a megrendelés során megadott e-mail címére kerüljön megküldésre. A számla kiállítására a Vevő által történt fizetést követően kerül sor, amelyet Szolgáltató ugyancsak elektronikus úton küld meg Vevő részére.

            A Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a Vevő elektronikus levelezésének beállítása következtében a Szolgáltató által kiállított díjbekérő vagy számla a Vevő postafiókjának levészemét (spam) mappájába vagy címkéje alá kerül, és Vevő ezért nem jut hozzá a számlához.

            Amennyiben Vevő a részére megküldött díjbekérőt, vagy a számlát nem kapta meg, úgy azok újraküldését kérheti az Ügyfélszolgálattól az 1.1. pontban rögzített elérhetőségeken.

 4.2. A felhasználói fiók

4.2.1.   A szerződés létrejöttét követően a Szolgáltató létrehozza a felhasználói fiókot a Vevő részére, amelyről külön e-mail értesítést küld Vevő részére a rendszer. A Vevő a felhasználói fiókjában érheti el az általa előfizetett tanfolyamokhoz, szolgáltatásokhoz kapcsolódó anyagokat.

4.2.2.   A felhasználói fiókot Szolgáltató mindaddig biztosítja Vevő részére, amíg a szerződés közöttük fennáll. A felhasználói fiók Szolgáltató általi törlésére a Vevő kérésére is sor kerülhet, azonban a felhasználói fiók törlése a szerződés megszűnését eredményezi.

4.3. A panaszkezelés módja a szolgáltatási szerződés esetén

4.3.1. Panaszkezelés a Szolgáltatónál

4.3.1.1. A Szolgáltató a Vevő szolgáltatással vagy a szerződés teljesítésével, illetve a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az 1.1. pontban rögzített ügyfélszolgálati elérhetőségein biztosítja.

            A bejelentett panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval (sorszámmal) látja el, amelyet köteles a Vevővel közölni.

4.3.1.2.Telefonon történő panaszbejelentés esetén a Szolgáltató a Vevővel folytatott beszélgetést jegyzőkönyvben rögzíti, szolgáltató hangrögzítést nem alkalmaz. A panaszfelvételi jegyzőkönyvet Szolgáltató mindaddig tárolja, amíg a panasz kivizsgálása mindkét fél részére megnyugtató módon le nem zárult, legfeljebb azonban 90 napig.

4.3.1.3. A szóbeli (telefonon vagy az üzletben történő személyes megjelenés során jelzett) panaszt a Szolgáltató – ha a panasz jellege ezt lehetővé teszi – azonnal kivizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha az azonnali kivizsgálás nem lehetséges, vagy Vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, úgy Szolgáltató a panaszról készült jegyzőkönyvet, másolati példányban 15 (tizenöt) napon belül Vevő megrendelés során leadott számlázási címére megküldi.

4.3.1.4. Írásban (e-mail vagy postai úton) bejelentett panaszt a Szolgáltató 15 (tizenöt) napon belül köteles megvizsgálni és további 15 (tizenöt) napon belül köteles érdemben megválaszolni a Vevő részére. A válasz megküldése a Vevő megrendeléskor megadott e-mail címére történő elektronikus levéllel, vagy amennyiben e-mail cím nem került rögzítésre (pl. telefonon történt rendelésfelvétel során), úgy a Vevő számlázási címére megküldött postai levéllel történik.

4.3.1.5. A panaszról felvett jegyzőkönyvet, írásbeli panasz esetén a bejelentett panaszt és a válasz másolati példányát Szolgáltató 5 évig köteles őrizni.

4.3.2. Fogyasztóvédelemhez fordulás

            Amennyiben Vevő a jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. Az elsőfokú fogyasztóvédelmi hatóság 2017. január 1-jétől a Vevő lakóhelye szerint illetékes járási hivatal. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A Vevő lakóhelye szerint illetékes járási hivatal a http://jarasinfo.gov.hu/jarasok-lista weboldalon kereshető meg.

4.3.3. Békéltető Testülethez fordulás

            A termékek minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szerződés megkötésével és a szerződés teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében a Vevő a lakhelye szerint illetékes, a kereskedelmi és iparkamara mellett működő Békéltető Testülethez fordulhat, amennyiben a Szolgáltatóval történő egyeztetése nem vezetett eredményre.

            A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény („Fogyasztóvédelmi tv.”) rendelkezései alapján a békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában – a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében meghatározott Fogyasztón kívül – fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A békéltető testületek elérhetőségeit a jelen ÁSZF 3. számú melléklete tartalmazza.

            A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltetető testület elérhetőségei:

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty utca 13-15.

Telefon: 06-52-500-710

Fax: 06-52-500-720

E-mail cím.: bekelteto@hbkik.hu

            A Fogyasztóvédelmi tv. szerint a békéltető testületek eljárása tekintetében Fogyasztónak minősülő Vevő a Békéltető Testület felé benyújtandó panaszát online is előterjesztheti a http://ec.europa.eu/odr honlapon található online vitarendezési platformon keresztül.  Az online vitarendezési kapcsolattartó pont feladatait ebben az esetben a Budapesti Békéltető Testület látja el, amelynek telefonszáma: +36 1 488 2131, fax-száma: +36 1 488 2186, honlapja: http//bekeltet.hu, székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. emelet 310., levelezési címe: 1253 Budapest, Pf.: 10., és e-mail címe. bekelteto.testulet@bkik.hu.

5. Elállás

5.1.      A jelen (5.) fejezetben foglaltak kizárólag abban az esetben alkalmazandók, ha Vevő a Szolgáltatóval kötött szerződése tekintetében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 8:1. § 3. pontjában szabályozott Fogyasztónak minősül. A Fogyasztó e meghatározás szerint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

5.2.      A Vevőt indokolási kötelezettség nélkül elállási jog illeti meg, amely elállási jogát a szolgáltatásnak a Vevő általi átvételének napjától számított 14 (tizennégy) napon belül gyakorolhatja.

A Webáruházban elérhető szolgáltatások nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalmak. A Vevőt nem illeti meg az elállás joga a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállásra irányuló jogát.

            A Webáruházban termék megvásárlására irányuló szerződés nem köthető, erre figyelemmel jelen ÁSZF az ilyen szerződésekre rendelkezéseket nem tartalmaz.

            A Vevő elállási jogát a díjbekérő megérkezését követően bármikor gyakorolhatja a fentiek figyelembe vételével, a szolgáltatás megkezdése előtt.

5.3.      A Vevő elállási jogát a jelen ÁSZF 2. számú mellékletében rögzített elállási nyilatkozatminta megfelelő kitöltésével és Szolgáltató részére történő elküldésével, vagy pedig erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatának a Szolgáltató részére történő megküldésével gyakorolhatja. A Vevő elállási jogát kizárólag írásban gyakorolhatja. Írásos joggyakorlásnak minősül a postai úton (ajánlott vagy tértivevényes levélként) a Szolgáltató 1.1. pontban rögzített levelezési címre történő megküldés, valamint a nyilatkozatminta kitöltését követően annak a Szolgáltató 1.1. pontjában rögzített e-mail címére történő elküldése. A Fogyasztó elállási jogának gyakorlásának tekinti Szolgáltató azt az esetet, ha a díjbekérő alapján az abban megjelölt határidőre a szolgáltatás díja nem érkezik meg Szolgáltató ott megjelölt bankszámlájára.

5.4.      A Fogyasztó elállási jogának gyakorlását határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vevő nyilatkozatát a 5.2. pontban rögzített határidőn belül elküldte. Ha a Szolgáltatóhoz az elállási nyilatkozat késve vagy nem érkezik be, úgy Vevőt terheli annak bizonyításának kötelezettsége, hogy részéről az elállási jogot gyakorló nyilatkozat postán vagy e-mail útján határidőben megküldésre került.

5.5.      Amennyiben Vevő elállási jogát e-mailben gyakorolja, úgy azt a Szolgáltató a beérkezést követően a feladó e-mail címére küldött válaszüzenettel 1 (egy) munkanapon belül visszaigazolja. Amennyiben Vevő elállási jogát postai úton gyakorolja, úgy azt a Szolgáltató a beérkezést követően a vásárláskor megadott e-mail címre küldött üzenettel igazolja vissza, az átvételtől számított 3 (három) munkanapon belül. Ha e-mail cím nem került megadásra a vásárlás során (pl. telefonos megrendelés), úgy a Szolgáltató a Vevő részére a számlázási címére küldött postai levéllel igazolja vissza az elállást.

5.6.      A Vevő elállása esetén a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Vevő által ellenszolgáltatásként megfizetett, a szolgáltatás költségekkel növelt díját. A Szolgáltató főszabály szerint a szerződés teljesítése során a Vevő által választott fizetési módszerrel téríti vissza a Vevő részére a fenti összeget, amely a Webáruház működési sajátosságait tekintve jelenleg: átutalás a Vevő azon bankszámlaszámára, amelyről a vételár a Szolgáltatóhoz megérkezett.

            A Szolgáltató nem köteles visszafizetni Vevő részére az összeget a Vevő elállása esetén, ha a Webáruház adatai szerint az on-line tanfolyami felületre a Vevő elállást rögzítő nyilatkozatát követően belépés történt a Vevő felhasználójával, figyelemmel arra, hogy ebben az esetben az on-line szolgáltatás igénybe vétele megtörtént. 

5.7.      A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát a fogyasztó és a vállalkozás kötött szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdés c) pontja alapján olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; ugyane jogszabályhely f) pontja alapján olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel. A hivatkozott kormányrendelet 29. §-ának (1) bekezdésébe foglalt további kivételek tekintetében a Webáruház esetén rendelkezni nem szükséges, az e jogszabályhely fent nem említett pontjaiban foglalt termékeket a Szolgáltató nem forgalmazza.

6. Jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság

6.1. Jótállás

6.1.1.   A Webáruházban megrendelhető szolgáltatások nem tartoznak a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá.

6.2. Kellékszavatosság

6.2.1.   Kellékszavatossági igénye alapján a Vevő kérheti a hiba kijavítását, vagy a szolgáltatási díj arányos leszállítását kérheti, vagy a szerződéstől elállhat.

6.2.2.   A Vevő választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át, azonban az áttéréssel okozott költséget köteles a Szolgáltatónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Szolgáltató adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.  

6.2.3.   A Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval írásban közölni a Szolgáltató jelen ÁSZF 1.1. pontjában meghatározott elérhetőségein. Szolgáltató írásbeli közlésnek tekinti a postai úton a 4060 Balmazújváros, Bem József utca 15/A. szám alatti levelezés címére megküldött levelet, valamint az emailcímed e-mail címére megküldött elektronikus levelet. Vevő a hiba közlését az írásos megkereséssel egyidejűleg telefonon is megteheti a Szolgáltató 1.1. pontban rögzített telefonszámán.

            Ha a Vevő a Ptk. szerinti Fogyasztónak minősül, úgy a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vevő a felelős.

            Közlés dátumának postai úton történő értesítés során a levél feladásának napja, elektronikus úton történő értesítés során az elektronikus levél Szolgáltató általi érkeztetésének napja minősül. Szolgáltató az elektronikus úton közölt hibajelzést legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja, a feladó e-mail címére megküldött válaszlevélben.

6.2.4.   A Vevő kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától (azaz a szolgáltatás Vevő általi igénybe vételének időpontjától) számított 1 (egy) év alatt évül el. Amennyiben Vevő a Ptk. szerinti Fogyasztónak minősül, úgy ezen elévülési határidő 2 (kettő) év. A hiba kijavítását követően az elévülési idő újból kezdődik.

6.2.5.   A kellékszavatossági igény érvényesítésének a teljesítéstől számított hat hónapon belül a közlésen túl nincs egyéb feltétele, azonban a teljesítéstől számított hat hónap elteltét követően a Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

6.3. Termékszavatosság

6.3.1.   A 6.3. pont kizárólag abban az esetben alkalmazható, amennyiben a Vevő a Ptk. által meghatározott Fogyasztó.

6.3.2.   Termékszavatosság érvényesítése során a Vevő a szolgáltatás kijavítását kérheti, figyelemmel arra, hogy cserére az on-line nyújtott tanfolyami szolgáltatások cseréje nem lehetséges. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a Szolgáltató által történt forgalomba hozatalkor hatályos minőségi (jogszabályi) követelményeknek, vagy nem rendelkezik a Szolgáltató által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatosság érvényesítése során a termék hibáját a Vevő köteles bizonyítani.

6.3.3.   Termékszavatosság alól a jelen Webáruházban nyújtott szolgáltatásokra figyelemmel a gyártó vagy a Szolgáltató kizárólag akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető, vagy a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta. 

6.3.4    A Vevő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval írásban közölni.

            Szolgáltató a felé történt írásbeli közlésnek tekinti a postai úton és az elektronikusan megküldött levelet is. Vevő a hiba közlését az írásos megkereséssel egyidejűleg telefonon is megteheti a Szolgáltató 1.1. pontban rögzített telefonszámán.

            A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vevő felelős.

6.3.5.   A Szolgáltatót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 (kettő) évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. A Szolgáltató köteles Vevővel közölni a termékszavatossági igény érvényesítésének határidejét az adott termék vonatkozásában.

            A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a Szolgáltatóval szemben.

6.4.      Vevő egyszerre, egymással párhuzamosan termékszavatossági és kellékszavatossági igényt ugyanazon termék tekintetében nem érvényesíthet.

7. Egyéb rendelkezések

7.1.      A Vevő a Webáruházat csak saját felelősségére használhatja. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Vevőt a Webáruház használata során ért olyan károkért, kellemetlenségekért, amelyek abból adódtak, hogy a Vevő a Webáruház használata során nem kellő körültekintéssel járt el.

7.2.      A Vevő az adatait csak saját felelősségére teheti mások számára hozzáférhetővé. A Vevő az adatai megadását követően az Adatvédelmi tájékoztató elfogadásával hozzájárul az Adatvédelmi tájékoztató szerinti adatkezeléséhez. A Szolgáltató az Adatvédelmi tájékoztatóban foglalt személyeken és szervezeteken kívül Vevő adatait nem jogosult harmadik személyek részére átadni, illetve azokat nyilvánosságra hozni.

7.3.      A Szolgáltató a Webáruház használói által tanúsított magatartásért felelősséget nem vállal. A Szolgáltató az esetleges jogellenes vevői magatartás esetén az eljáró hatóságokkal együttműködik a jogsértések felderítése érdekében.

7.4.      A Szolgáltató a termék rendeltetésellenes vagy a használati útmutatótól eltérő használatából eredő károkért felelősséget nem vállal.

7.5.      A honlapok teljes tartalma szerzői jogvédelem alatt áll. A honlapon megjelenített tartalom (grafikai elemek, szöveges elemek, letölthető dokumentumok) vonatkozásában annak tulajdonosa, vagy e tartalmak tekintetében a használatra kizárólagosan feljogosított személy a Szolgáltató.

7.6.      A webáruházak WordPress alapon működő információs rendszerek, biztonsági fokuk megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban akárcsak az internet egyéb weboldalain történő böngészés során, a jelen webáruházak látogatása során is friss adatbázissal rendelkező kártevőirtó szoftvereket, illetve tűzfalat célszerű használni, emellett a látogató számítógépére telepített operációs rendszer biztonsági frissítéseit célszerű telepíteni.

7.7.      A Szolgáltató a jelen ÁSZF-et bármikor jogosult egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításról az érintett weboldalakon közleményt tesz közzé.

7.8.      Jelen szerződés vonatkozásában a hatályos magyar jogszabályok az irányadók, így különösen a jelen ÁSZF 4. számú mellékletében felsorolt jogszabályok, valamint a kapcsolódó magyar joganyagok.

7.9.      Jelen ÁSZF-hez 5 (öt) darab elválaszthatatlan melléklet tartozik, az alábbiak szerint:

  1. számú melléklet:   Fogalommagyarázat

  2. számú melléklet:   Elállási/felmondási nyilatkozatminta

  3. számú melléklet:   A békéltető testületek elérhetőségei

  4. számú melléklet:   Alkalmazott jogszabályok felsorolása

  5. számú melléklet:   Regisztráció törlése kérelemminta

  1. sz. melléklet

Neved által üzemeltetett webáruházak pénzszolgáltatás ellenében nyújtott tanfolyamainak általános szerződési feltételeihez

Fogalommagyarázat

A jelen mellékletben azon fogalmak kerülnek pontosításra, amelyeknek megmagyarázása az ÁSZF-en belül nem történt meg.

  1. Fogyasztó

1.1.      „Ptk. szerinti Fogyasztó”: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy;

1.2.      „Fogyasztóvédelmi tv. szerinti Fogyasztó”: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

1.3.      A békéltető testületekre vonatkozó szabályok alkalmazásában a Fogyasztó”: az 1.2. pontban meghatározott természetes személyen túl az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

 

  1. Felhasználó

            A praeambulumban rögzített honlapok látogatója.

  1. Webáruház

            A praeambulumban rögzített honlapokon működtetett on-line tartalomszolgáltatás.

  1. számú melléklet

Neved által üzemeltetett webáruházak pénzszolgáltatás ellenében nyújtott tanfolyamainak általános szerződési feltételeihez

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:          Neved

            Címed

                      emailed

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében: 

Szerződéskötés (megrendelés) időpontja:                 ………………………………………………………………………………

 Termék(ek) megnevezése:                                       ……………………………………………………………………………….

 A fogyasztó neve:                                                    ……………………………………………………………………………….

A fogyasztó címe:                                                    ……………………………………………………………………………….

Kijelentem, hogy a termék(ek) árának visszatérítését az alábbiak szerint kérem[1]:

  1. a) A megrendelés során megadott címre történő készpénz-átutalással.

  2. b) Az alábbi bankszámlaszámomra történő utalással:

            Számla jogosultjának megnevezése:             ……………………………………………………………………………….

            Számlát vezető pénzintézet neve:                 ……………………………………………………………………………….

            Bankszámlaszám:                                        ……………………………………………………………………………….

  1. c) A megrendelés során megadott számlázási címtől eltérő címre történő készpénz-átutalással.

            Tudomásul veszem, hogy a pénzösszeg visszafizetése során ebben az esetben is az én nevem kerül címzettként megjelölésre.

            A cím, amelyre kérem a visszatérítést:   ……………………………………………………………………………….

Tudomásul veszem, hogy jelen elállási nyilatkozat kizárólag a szolgáltatás megkezdését megelőzően, illetve amennyiben a szolgáltatás nem felel meg a Szolgáltató által nyújtott tájékoztatásban foglalt minőségi követelményeknek, úgy a kellékszavatossági jogom érvényesítése érdekében érvényes.

 

Kelt: ………………………………..(helység), …………. (év) ……………………………… (hó) …….. (nap)

…………………………………………………………

Fogyasztó aláírása

(csak postai visszaküldés esetén)

  1. számú melléklet

Neved által üzemeltetett webáruházak pénzszolgáltatás ellenében nyújtott tanfolyamainak általános szerződési feltételeihez

A békéltető testületek elérhetőségei

A területileg illetékes testületek mindenkori elérhetőségei a http://bekeltetes.hu weboldalon megtalálhatók, a jelen ÁSZF hatályba lépésének napján ezen honlapon az alábbi elérhetőség adatok kerültek közzétételre:

Bács-Kiskun megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefon: 06-76-501-500

Fax: 06-76-501-538

Levelezési cím: 6001 Kecskemét, Pf. 228.

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Honlap: http://bacsbekeltetes.hu

Baranya Megyei Békéltető Testület

Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.

Telefon: 06-72-507-154

Fax: 06-72-507-152

E-mail: bekelteto@pbkik.hu

Honlap: http.//www.pbkik.hu

Békés megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető testület

Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefon: 06-66-324-976

Fax: 06-66-324-976

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület

Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefon: 06-46-501-091, 501-870

Fax: 06-46-501-099

E-mail: bekeltetes@bokik.hu

Honlap: http//www.bekeltetes.borsodmegye.hu

Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefon: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefon: 06-62-554-250/118

Fax: 06-62-426-149

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Honlap: http://www.bekeltetes-csongrad.hu

Fejér megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefon: 06-22/510-310 vagy 06/22-510-323

Fax: 06-22-510-312

E-mail: fmkik@fmkik.hu és bekeltetes@fmkik.hu

 

Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefon: 06-96-520-217

Fax: 06-96-520-218

E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület

Székhely: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.

Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745

Fax: 06-52-500-720

E-mail: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Gazdasági Kamarák mellett működő Békéltető Testület

Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefon: 06-36-416-660 / 105 mellék

Fax: 06-36-323-615

E-mail: bekeltetes@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellet működő Békéltető Testület

Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park. 8. III. emelet 305.-306. szoba.

Telefon: 06-20-373-2570

E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefon: 06-34-513-027

Fax: 06-34-316-259

Email: kemkik@kemkik.hu

Honlap: http://kem-bekeltetes.webnode.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány u. 9/A

Telefon: 06-32-520-860

Fax: 06-32-520-862

E-mail: nkik@nkik.hu

Honlap: www.nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81

Telefon: 06-1-269-0703

Fax: 06-1-269-0703

Honlap: http://www.panaszrendezes.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület

Cím: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.

Telefon: 06-82-501-000

Fax: 06-82-501-046

Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett szervezett Békéltető Testület

Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefon: 06-42-311-544

Fax: 06-42-311-750

E-mail cím.: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület

Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefon: 06-74-411-661

Fax: 06-74-411-456

E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefon: 06-94-312-356

Fax: 06-94-316-936

E-mail: pergel.bea@vmkik.hu (Pergel Bea békéltető testületi munkatárs)

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. Pf.: 220

Telefon: 06-88-814-111

Fax: 06-88-412-150

E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu

Honlap: http://www.bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Telefon: 06-92-550-513

Fax: 06-92-550-525

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

  1. számú melléklet

Neved által üzemeltetett webáruházak pénzszolgáltatás ellenében nyújtott tanfolyamainak általános szerződési feltételeihez

Alkalmazott jogszabályok felsorolása

A webáruházakban történő szolgáltatási tevékenység tekintetében

Ø  az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései,

Ø  a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény rendelkezései,

Ø  a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény rendelkezései,

Ø  az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezései,

Ø  a Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet) (EGT-vonatkozású szöveg)

Ø  a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései,

Ø  a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet rendelkezései,

Ø  a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezései, valamint

Ø  a kapcsolódó jogszabályi rendelkezések az irányadók.

  1. számú melléklet

Neved által üzemeltetett webáruházak pénzszolgáltatás ellenében nyújtott tanfolyamainak általános szerződési feltételeihez

Regisztráció törlése iránti kérelemminta

(csak a regisztráció törlése iránti szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:          Neved

            Címed

                        Emailed

Alulírott kijelentem, hogy a Szolgáltató és köztem létrejött alábbi felhasználói szerződés kapcsán gyakorlom felmondási jogomat: 

Regisztrált e-mail cím:                                              ………………………………………………………………………………

Regisztrált név:                                                        ……………………………………………………………………………….

Értesítési telefonszám:                                             ……………………………………………………………………………….

Regisztráció törlésének oka (nem szükséges megjelölni):                        

………………………………………………………………………………………………………………………………

Kijelentem, hogy a törölni kért fiókból folyamatban lévő megrendelést

indítottam / nem indítottam.

Tudomásul veszem, hogy az esetlegesen elindított megrendelést a regisztrációm törlése nem érinti, azt a Szolgáltató részemre továbbra is teljesíteni köteles. 

Kelt: ………………………………..(helység), …………. (év) ……………………………… (hó) …….. (nap)

 …………………………………………………………

Fogyasztó aláírása

(csak postai visszaküldés esetén)

[1] Kérjük, hogy a megfelelőt húzza alá, illetve bankszámlaszám választása, vagy eltérő postacímre kért kézbesítés esetén esetén egészítse ki!

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás